Previous Next
Kuriame Lietuvos ateitį Kuriame Lietuvos ateitį
Apie mokyklą Apie mokyklą
Mokyklos istorija ir tradicijos Mokyklos istorija ir tradicijos
A+ R A-

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

IT pradiniame ugdymeIntegruota IT, pasaulio pažinimo ir muzikos pamoka MORZĖS ABĖCĖLĖ MUZIKOJE 

SOS – visiems pažįstamas pagalbos šauksmo signalas. Iš kur jis atsirado? Kaip jis skleidžiamas? 

Į šiuos klausimus trečiokai ir ketvirtokai atsakė integruotoje pasaulio pažinimo, IT ir muzikos pamokoje. Tai MORZĖS abėcėlė, kurią išrado Samuelis Finlis Bryzas Morzė. Telegrafo pagalba skleidžiamos ilgų ir trumpų garsų sekos leido siųsti užkoduotą informaciją per atstumą, panašiai kaip dabar telefonu. Pamokoje mokiniai klausė siunčiamų signalų iš laivo, virtualaus MORZĖS kodo vertėjo pagalba šifravo gautas žinutes. Patys kūrė žinutes naudodami skiemenis TI ir TAA. Tuos pačius skiemenis pavertė aštuntinėmis ir ketvirtinėmis natomis. Raidžių kodai virto taktais, o sujungti taktai – žodžiais.  

Nors primiršta ir taip plačiai nebenaudojama MORZĖS abėcėlė, tačiau tai vaikams įdomus žaidimas, kuris moko mąstyti, kurti, naudoti skirtus žinučių (pagalbos šauksmo) perdavimo būdus. 


Integruota IT ir technologijų pamoka (1)

Integruota IT ir technologijų pamoka CEZARIO ŠIFRO RATAS 

Susipažinę su vienu žinomiausiu ir paprasčiausiu Kriptografijos būdu – CEZARIO ŠIFRU 3 – 4 klasių mokiniai mokėsi koduoti (užšifruoti ir iššifruoti) žodžius. Po to patys gamino CEZARIO ŠIFRO RATUS.

Integruota IT ir technologijų pamoka

Integruota IT ir technologijų pamoka (3)

Integruota IT ir technologijų pamoka (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Integruota IT ir matematikos pamoka

Integruota IT ir matematikos pamoka VĖRINYS 

2 klasės mokiniai dirbdami su programa Word išmoko naudoti naujus įrankius ĮTERPIMAS → FIGŪROS. Pakartojo geometrinių figūrų ir kūnų pavadinimus ir pagal duotus nurodymus kūrė VĖRINIUS. Pasikeitę sukurtais VĖRINIAIS turėjo nustatyti dėsningumus ir net atrasti dominuojančias figūras.

Integruota IT ir matematikos pamoka 2

Integruota IT ir matematikos pamoka 3

Integruota IT ir matematikos pamoka 4

 

a


 we learn math as robotsIntegruota IT ir matematikos pamoka PROGRAMUOTOJAS IR ROBOTAS 

Atlikti sudėties, atimties, daugybos ir dalybos veiksmus galima ir žaidžiant. Šį kartą mokiniai išbandė mūsų pačių sukurtą skaičių dėlionę. Kortelės su skaičiais nuo 1 iki 20 sudėliojamos ant grindų bet kokia tvarka į keturkampį santykiu 4x5. Mokiniai suskirstomi į grupes po du. Vienas grupėje tampa PROGRAMUOTOJU, kitas – ROBOTU. PROGRAMUOTOJAS, gavęs užduotį su veiksmu, turi nurodyti ROBOTUI, kaip judėti. Naudojamos komandos: ŽENK PIRMYN x ŽINGSNIŲ, SUKIS Į KAIRĘ / DEŠINĘ, BINGO. ROBOTAS nežino veiksmo, bet vykdydamas komandas įsimena skaičius, ant kurių PROGRAMUOTOJAS pasako BINGO. Užduotis baigiama, kai PROGRAMUOTOJAS pasako BINGO du kartus, o ROBOTAS  iš įsimintų skaičių išaiškina veiksmą. Skaičiai kortelėse gali būti ir kiti, priklauso nuo amžiaus grupės ir veiksmų. 

 


Mokytojų praktinė konferencijaMokytojų praktinė konferencija „Kryptingas informatikos ugdymas 1-4 kl.“

Vasario 20 d. progimnazijoje vyko Lietuvos mokytojų praktinė konferencija „Kryptingas informatikos ugdymas 1-4 kl.“ Konferencijos tikslas–skatinti pradinių klasių mokytojus aktyviai ir efektyviai bendradarbiauti, dalinantis gerąja patirtimi ugdant pradinių klasių mokinių informatinį ir skaitmeninį raštingumą. Renginyje dalyvavo svečiai iš įvairių Lietuvos mokyklų. Po iškilmingo FabLab dirbtuvių atidarymo mokyklos aktų salėje pranešimus skaitė Vilniaus universiteto Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto profesorė Valentina Dagienė, Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkė Albina Zdanevičienė; savo sėkmingus pedagoginės praktikos pavyzdžius, mokant informatikos 1-4 klasėse, pristatė mokytojos Aurelija Macijauskienė iš  Klaipėdos licėjaus, Rūta Filočinkienė ir Ramunė Pabalė iš Vilniaus VGTU inžinierijos licėjaus, Rita Adomonienė iš Vilniaus  Gabijos gimnazijos, Dalia Valaikienė ir Ana Daunoravičienė iš Vilniaus Antakalnio progimnazijos, Jolita Čejauskienė ir Ina Fomenko-Volodko iš Vilniaus Trakų Vokės gimnazijos,  Jurgita Turlienė iš Vilniaus Maironio progimnazijos, Monika Kiriejevaitė iš „Turing School“. Išklausę pranešimus, konferencijos dalyviai buvo kviečiami praktiškai išbandyti veiklas, skirtas pradinukų informatiniam ir skaitmeniniam raštingumui ugdyti. Veiklas kūrė ir pravedė mūsų progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jovita Jokubaitienė bei mokytojai Asta Zarembienė, Edita Petrikienė, Ingrida Travkinienė, Mantas Petraška.

Dalinamės smagiomis renginio akimirkomis >>

Konferencijos organizatoriai


IT KONFERENCIJA

KONFERENCIJOS NUOSTATAI >>


Programavimo savaitės 2019 veiklosProgramavimo savaitės 2019 veiklos. Projektas „Prisijungusi Lietuva“

Spalio 14-18 dienomis mūsų mokyklos mokiniams buvo organizuojamos pamokos, praktiniai užsiėmimai ir kitos veiklos, kurios būtų susiję su algoritmavimu, loginiu mąstymu, programavimu, kodavimu... Antrokai ir trečiokai kūrė projektus iš geometrinių figūrų, išbandė programavimo žaidimus Code Monkey ir Run Marco, ketvirtokai ir penktokai informaciją vertė dvejetainiais kodais, šifravo slaptas žinutes, šeštokai ir septintokai išbandė micro:bit ekranų valdymą x ir y koordinatėmis, aštuntokams paskaitą apie dirbtinį intelektą ir kibernetinį saugumą vedė Turing School vadovas IT lyderis Lukas Kaminskis.


Technologijų pamokos su Minecraft
Technologijų pamokos su Minecraft
Jau tapo realu žaidžiant populiarųjį žaidimą mokytis. Šį kartą mokiniai kūrė tautodailės ornamentus.

 Integruota pamoka išbandant robotus „Blue-bot“Integruota pamoka išbandant robotus „Blue-bot“

Balandžio 11 d. 3d klasėje vyko integruota lietuvių kalbos – dailės ir informatikos pamoka. Mokiniai grupelėse kūrė pasakas, jas piešė. Išbandė edukacines bitutes – robotus „Blue-bot“. Užprogramavę robotukus, sekė pasakas pagal jų einamą kelią. Komentavo, įvertino draugų darbus pagal principą „Pagirk, patark, padėkok“. Gaila, kad pamoka labai greitai baigėsi, o idėjų mokiniai turi dar daug.


Integruota pasaulio pažinimo ir IT pamokaIntegruota pasaulio pažinimo ir IT pamoka trečiokams

Kai Thomas Edisonas 1879 m. sukūrė visiškai funkcionalią apšvietimo sistemą su generatoriumi, laidais ir elektros lempute, tapo IŠRADĖJU. Mūsų mokykloje IŠRADĖJAIS pasijuto 3d klasės mokiniai su Micro:bit'ais sujungę elektros grandinę ir įžiebę ne po vieną lemputę integruotoje pasaulio pažinimo ir IT pamokoje „Kaip išradimai keičia pasaulį?“. Mokytojos Edita Petrikienė ir Jovita Jokubaitienė.


Pasaulio pažinimas ir IT

Pasaulio pažinimas ir IT

Tai puiki proga sukurti knygą apie paukščius! Atėjus kalendoriniam pavasariui laukiame sugrįžtančių paukščių, o kovo 10-oji minima kaip 40-ies paukščių diena. Ta proga mūsų mokyklos trečiokai ir ketvirtokai pradėjo knygos kūrimo procesą. Pirmieji puslapių maketai jau paruošti.

Pasaulio pažinimas ir IT

Pasaulio pažinimas ir IT


 
 
 
aaa
 
aa

Programavimas be kompiuterioProgramavimas be kompiuterio

Pradinukai išbandė programavimą be kompiuterio. Pirmokai paveikslus kūrė vykdydami komandas, antrokai piešė pagal gautus kodus, trečiokai ir ketvirtokai stengėsi suspausti tekstą išbraukdami vienodus simbolius arba paversdami juos keturkampiais. Jeigu įdomu, kaip jiems sekėsi - apsilankykite pradinių klasių I, II ir II aukšto foje.


Programa "Robotukas Tukas"Programa "Robotukas Tukas"

Ankstyvą gegužės 27 dienos rytą  mūsų mokyklos pradinukai dalyvavo unikalioje  programoje „Robotukas Tukas“.  Programos tikslas – supažindinti vaikus su nepakartojamu, paslaptingu ir įdomiu robotų pasauliu, sudominti ir paskatinti juo domėtis, pajausti dirbtinio intelekto stebuklą.

Užsiėmimo metu mokiniai išgirdo Robotuko Tuko sekamas pasakas, įminė jo mįsles, žaidė su robotu futbolą, slėpynių, susipažino su kitomis Tuko galimybėmis. Programos vedantysis Robotukas Tukas mielai pozavo fotografuojant. Dalijamės užfiksuotomis akimirkomis.


Paroda "Mano robotas" (IPU)

Paroda "Mano robotas"

Kovo 28 dieną mokykloje vyko pradinių klasių mokinių kūrybinių erdvinių darbų parodos „Mano robotas“ uždarymo renginys.

Jo metu mokiniai pamatė tikrą robotą humanoidą „EdBot“, susipažino su inovaciniu edukaciniu žaidimu „ScottieGo!“, skatinančiu mokytis tikslumo programuojant ir ugdančiu algoritminį mąstymą, kuriuos pristatė BMK projektų vadovas Ramūnas Kačerauskas. Visiems parodos dalyviams buvo įteiktos padėkos. Organizatorės Margarita Olechnovičienė ir Jovita Jokubaitienė siunčia nuoširdų AČIŪ parodoje dalyvavusiems mokiniams, jų mokytojoms ir tėveliams.

Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45

2. 8.55 - 9.40

3. 9.55 - 10.40

4. 10.50 - 11.35

5. 11.55 - 12.40

6. 13.00 - 13.45

7. 13.55 - 14.40

8. 14.50 - 15.35

ERASMUS+ MATH

Socialinio ir emocinio ugdymo programa finansuojama projekto "Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II" Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001 lėšomis

Apklausa

Facebook

Adresas: Genių g. 8/4, 11219, Vilnius

Mob. tel. 8 694 68833

El. paštas: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Steigėjas — Vilniaus miesto savivaldybė.

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Teisinė forma – savivaldybės biudžetinė įstaiga.

Institucijos kodas: 195474280